شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

آموزش طراحی فروشگاه اینترنتی | طراحی فروشگاه اینترنتی |

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

تجارت الکترونیکی چیست؟

تجارت الکترونیکی چیست؟

E-commerce (تجارت الکترونیکی یا EC)، خرید و فروش کالاها و خدمات، و یا انتقال وجوه و یا داده ها، از طریق یک شبکه الکترونیکی، در درجه اول در اینترنت است. این معاملات بین تولید کننده ها، تولید کننده به مصرف کننده، مصرف کننده به مصرف کننده یا مصرف کننده به تولید کننده رخ می دهد. اصطلاحات تجارت الکترونیک (e-commerce) و کسب و کار الکترونیکی (e-business) اغلب به جای یکدیگر استفاده می شوند. اصطلاح e-tail نیز گاهی اوقات برای اشاره به فرآیندهای معاملاتی در اطراف خرده فروشی آنلاین استفاده می شود.

تجارت الکترونیکی با استفاده از انواع برنامه های کاربردی، مانند ایمیل، فکس، کاتالوگ آنلاین و سبد خرید، تبادل الکترونیکی داده ها (EDI)، پروتکل انتقال فایل و خدمات وب (طراحیسایت از نوع طراحی فروشگاه اینترنتی) اداره شده است. در واقع این نوعی بازاریابی اینترنتی نیز محسوب می شود. طراحی فروشگاه اینترنتی نیز یکی از فاکتورهای موثر در شکل گیری تجارت الکترونیکی است.

تجارت الکترونیکی چیست؟

مزایای تجارت الکترونیکی مانند مزایای طراحی فروشگاه اینترنتی است. در واقع امکان انتخاب از میان کالاها و خدمات گسترده، دسترسی 24 ساعته و سریع، سطح وسیع و بین المللی وغیره از جمله مزایای تجارت الکترونیکی محسوب می شود و از جنبه های منفی آن می توان به محدود بودن در لمس و دیدن محصول مورد نظر از نزدیک و زمان ارسال و دریافت کالا اشاره کرد.

برای اطمینان از امنیت، حفظ حریم خصوصی و اثربخشی تجارت الکترونیک، کسب و کارها در هنگام طراحی سایت به ویژه طراحی فروشگاه اینترنتی از امکانات عضویت، رمز گذاری تکنولوژی های امنیتی استفاده می کنند. مشتریان نیز می توانند با استناد به نماد اعتماد الکترونیک (enamad) از اعتبار فروشگاه اینترنتی مورد نظر مطمئن شوند.

5 ترفند در طراحی فروشگاه اینترنتی

5 ترفند در طراحی فروشگاه اینترنتی

از سال 2015 طراحی فروشگاه اینترنتی ریسپانسیو و همگام با تلفن همراه، به عنوان یک مزیت رقابتی در فروشگاه های اینترنتی محسوب می شود. بنابراین رعایت این نکات در طراحی فروشگاه اینترنتی موجب افزایش قدرت رقابتی فروشگاه اینترنتی خواهد شد.

دکتر آنیل گوپتا، نویسنده و مشاور کسب و کار، به نکاتی اشاره کرد که با رعایت آنها در طراحی فروشگاه اینترنتی ، افراد می توانند به صورت ارزان تر و سریع تر نسبت به رقبای خود پیشرفت کنند. در این مقاله قصد داریم 5 ترفند در طراحی فروشگاه اینترنتی را برای شما کاربران عزیز نام ببریم.

در حال حاضر ویژگی موبایل فرندلی به حدی اهمیت پیدا کرده است که به عنوان یک عامل موثر در کل طراحی سایت و طراحی فروشگاه اینترنتیمحسوب می شود. برای بهبود طراحی فروشگاه اینترنتی باید از 55 ترفند در طراحی فروشگاه اینترنتی که در زیر ارائه شده است، استفاده کنید.

  1. 1. منوی پنهان

در طراحی سایت و طراحی فروشگاه اینترنتی به صورت همگام با تلفن همراه، لازم است تا برخی از عناصر طراحی سایت مانند منو ها پنهان باشند و تنها در صورت نیاز از آن استفاده شوند. در طراحی فروشگاه اینترنتی ، منوی ناوبری بسیار حائز اهمیت است اما می توان آن را به صورتی تنظیم کرد که در تلفن همراه به صورت پنهان و تنها به شکل یک آیکون کوچک در بالای فروشگاه اینترنتی نمایش داده شود.

منو پنهان در طراحی فروشگاه اینترنتی

  1. 2. طراحی ریسپانسیو برای صفحه نمایش های بزرگ

طراحی فروشگاه اینترنتی باید به گونه ای طراحی شود که علاوه بر نمایش صحیح در تلفن همراه، در صفحه نمایش های بزرگتر نیز به درستی نمایش داده شود. در واقع باید طراحی فروشگاه اینترنتی به صورت ریسپانسیو انجام شود.

  1. 3. تایپوگرافی انعطاف پذیر و بزرگ

بسیاری از افراد در طراحی سایت و طراحی فروشگاه اینترنتی معتقدند که از سال 2015 توجه به تایپوگرافی، و به خصوص تایپوگرافی انعطاف پذیر و بزرگ که در طراحی سایت ریسپانسیو به خوبی کار کند، افزایش یافته است.

  1. 4. عکس های بزرگ

در طراحی فروشگاه اینترنتی و به طور کلی در طراحی سایت، سرعت یک عامل بسیار مهم است. در سال های اخیر طراحان سایت برای جلوگیری از کاهش سرعت بارگذاری صفحه معمولا از عکس های با حجم بالا استفاده نمی کردند. اما شما می توانید با بهبود تکنیک های طراحی سایت واکنش گرا، و تصاویر تطبیقی، با وجود سرعت بارگذاری بالا از عکس های بزرگ استفاده کنید.

  1. 5. استفاده از ویدئو و پس زمینه

در طراحی فروشگاه اینترنتی استفاده از ویدئو و پس زمینه تاثیر زیادی بر مشتری خواهد داشت.

طراحی فروشگاه اینترنتی آمازون

همانطور که قبلا به کرار نیز گفته شد زمان آغاز طراحی فروشگاه اینترنتی به سال ها قبل باز می گردد. فروشگاه اینترنتی یکی از راه های کسب درآمد از طریق اینترنت است که خرید را برای افراد آسان کرده است. در حقیقت می توان اذعان داشت که طراحی فروشگاه اینترنتی پایه و اساس خرید اینترنتی که به ویژه امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. افراد زیادی به خصوص در چند دهه اخیر اقدام به طراحی فروشگاه اینترنتی کرده اند. برخی از این فروشگاه های اینترنتی دارای شهرت جهانی شده اند. یکی از فروشگاه اینترنتی موفق و مشهور در سطح جهانی، فروشگاه اینترنتی آمازون است.

طراحی فروشگاه اینترنتی آمازون (Amazon.com)، که یک فروشگاه اینترنتی موفق و محبوب است که در سال 1994 توسط شخصی آمریکایی به نام جف بزوس تاسیس شد. یک سال پس از طراحی فروشگاه اینترنتی سایت آمازون، یعنی در سال 1995 این فروشگاه اینترنتی کار خود را به طور جدی آغاز کرد. فروشگاه اینترنتی آمازون در ابتدا تنها به عنوان یک کتاب فروشی اینترنتی و آنلاین مشغول به کار شد.

طراحی سایت آمازون

به مرور زمان این فروشگاه اینترنتی بزرگ و بزرگ تر شد و علاوه بر افزودن قابلیت هایی به عنوان کتاب فروشی آنلاین ( مانند امکان ورق زدن کتاب ها به صورت آنلاین و ارائه کتاب هایی براساس سیستم چاپ)، اقدام به فروش محصولات دیگری نیز کرد. امروزه این فروشگاه اینترنتی به یکی از 7 فروشگاه اینترنتی برتر جهان تبدیل شده است و مشتریان زیادی را از سراسر جهان به خود اختصاص می دهد. لازم به ذکر است که دفتر مرکزی این فروشگاه اینترنتی در سیاتل، واشنگتن قرار دارد.

در واقع فروشگاه اینترنتی آمازون ، دومین طراحی فروشگاه اینترنتی موفق در جهان است. فروشگاه اینترنتی آمازون در حقیقت یک خرده فروشی محصولات است که علاوه بر کتاب ارائه دهنده محصولات بسیاری مانند سی دی، غذا، پوشاک، لوازم برقی و بسیاری دیگر است. طراحی فروشگاه اینترنتی آمازون به طور جداگانه در کشورهایی مانند انگلیس، ایرلند، کانادا، آلمان، هند و بسیاری از کشورهای دیگر نیز انجام شده است. همین امر موجب جهانی شدن این فروشگاه اینترنتی شده است.

طراحی فروشگاه اینترنتی

امروزه با گسترش تکنولوژی و افزایش علم طراحی سایت و همه گیر شدن این حرفه، کسب و کارها به منظور رونق بخشیدن به حرفه خود به طراحی سایت روی آورده اند. یکی از انواع طراحی سایت که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است، طراحی فروشگاه اینترنتی است. در عصر حاضر مردم به دلیل داشتن مشغله های بسیار، زمان کمتری را برای خرید صرف می کنند بنابراین بسیاری از آنها برای خرید به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کرده اند. طراحی فروشگاه اینترنتی شاخه ای از طراحی سایت است که با به کار گیری ماژول ها و کدهای مخصوص طراحی می شود.

پیدا کردن محصولات و کالاها در زمینه های مختلف کار آسانی شده است. اینترنت!!!

مشتریان و متقاضیان کالاها، به دلیل اشتغال فراوان و یا ترافیک زیاد و آسانی بیشتر، کمتر برای خرید به مکان های حضوری خواهند رفت و سعی میکنند کالای خود را از طریق اینترنت جستجو و از همان طریق نیز خرید نمایند.

طراحی فروشگاه اینترنتی برای صاحبان مشاغل و فروشندگان، از جمله حیاتی ترین مسائل در بازار امروز می باشد. تمامی این افراد باید با طراحی فروشگاه اینترنتی و داشتن آن، سهم بازار را در این زمینه بگیرند.

طراحی فروشگاه اینترنتی و سایت خرید و فروش کالا و اجناس، از جمله تخصص های اصلی شرکت طراحی سایت مبنا می باشد.

طراحی فروشگاه اینترنتی

مهمترین نکته ای که باید مدنظر داشته باشید این است که سایت فروشگاه شما، یک ویترین 24 ساعته و بدون محدودیت مکانی می باشد.


طراحی فروشگاه اینترنتی کاربردی

طراحی فروشگاه اینترنتی کاربردی

فروشگاه اینترنتی در سالهای اخیر پیشرفت چشمگیری داشته اند. از این رو هرچه طراحی فروشگاه اینترنتی، کاربر پسندتر و کاربردی تر باشد بدین معنی است که شما نسبت به ربا خود در جایگاه بالاتری قرار خواهید گرفت. در این بخش 5 راه برای طراحی فروشگاه اینترنتی کاربردی برای شما عزیزان و علاقه مندان به طراحی فروشگاه اینترنتی ارائه می دهیم.

  1. 1. عضویت و call-to-action

ترفند اول در طراحی فروشگاه اینترنتی، ارائه گزینه عضویت و call-to-action ساده و کاربردی است. از طولانی کردن فرم عضویت پرهیز کنید. زیرا این امر موجب بی حوصلگی و در نتیجه لغو فرآیند خرید خواهد شد. در بخش عضویت شما نیازی به اطلاع از شغل کاربر، محل دقیق زندگی، و تلفن افراد ندارید. تنها چیزی که در هنگام طراحی فروشگاه اینترنتی در بخش عضویت باید قرار دهید، آدرس ایمیل و رمز عبور است. علاوه بر این دکمه call-to-action را در طراحی فروشگاه اینترنتی دست کم نگیرید. این گزینه در جلب توجه کاربر و کاربردی شدن فروشگاه اینترنتی بسیار موثر است. در هنگام طراحی این دکمه در طراحی فروشگاه اینترنتی به رنگ ، اندازه ، فونت، محل قرار گیری آن در فروشگاه اینترنتی و غیره دقت نمایید.

طراحی فروشگاه اینترنتی کاربردی

  1. 2. خرید بدون نیاز به عضویت

یکی از گزینه هایی که خریداران اینترنتی به شدت از آن متنفر هستند، تکمیل فرم عضویت قبل از انجام فرآیند خرید است. بهتر است ابتدا به کاربر اجازه دهید واردفروشگاه اینترنتی شما شود و محصولات شما را بررسی کنید سپس در مرحله خرید به آنها پیشنهاد دهید که با عضویت در سایت، فرآیند خرید در دفعات بعدی را راحت تر انجام دهند. این روشتا حد زیادی موجب افزایش فروش، جلب رضایت مشتری و کاهش لغو فرآیند خرید می شود.

  1. 3. ساختار جستجو

جستجو این امکان را برای مشتری فراهم می کند تا آنچه را که می خواهد سریع تر بیابد و در نتیجه از خرید خود رضایت بیشتری خواهد داشت. جستجو در طراحی فروشگاه اینترنتی بسیار توصیه می شود.

  1. 4. ناوبری مرحله به مرحله (Breadcrumb Navigation)

ارائه ناوبری مرحله به مرحله در طراحی فروشگاه اینترنتی این امکان را برای کاربر فراهم می کند که در هر مرحله از فرآیند خرید بتواند به مراحل قبلی رفته و اطلاعات خود را ویرایش نماید.

  1. 5. سبد خرید

از مهم ترین فاکتورها در طراحی فروشگاه اینترنتی کاربردی، سبد خرید است. سبد خرید این امکان را ایجاد می کند تا متری بتواند ابتدا به طور کامل در فروشگاه اینترنتی جستجو کند و تمام محصولات خود را انتخاب کرده و در نهایت به تکمیل فرآیند خرید بپردازد.

5 ترفند در طراحی فروشگاه اینترنتی

5 ترفند در طراحی فروشگاه اینترنتی

از سال 2015 طراحی فروشگاه اینترنتی ریسپانسیو و همگام با تلفن همراه، به عنوان یک مزیت رقابتی در فروشگاه های اینترنتی محسوب می شود. بنابراین رعایت این نکات در طراحی فروشگاه اینترنتی موجب افزایش قدرت رقابتی فروشگاه اینترنتی خواهد شد.

دکتر آنیل گوپتا، نویسنده و مشاور کسب و کار، به نکاتی اشاره کرد که با رعایت آنها در طراحی فروشگاه اینترنتی ، افراد می توانند به صورت ارزان تر و سریع تر نسبت به رقبای خود پیشرفت کنند. در این مقاله قصد داریم 5 ترفند در طراحی فروشگاه اینترنتی را برای شما کاربران عزیز نام ببریم.

در حال حاضر ویژگی موبایل فرندلی به حدی اهمیت پیدا کرده است که به عنوان یک عامل موثر در کل طراحی سایت و طراحی فروشگاه اینترنتی محسوب می شود. برای بهبود طراحی فروشگاه اینترنتی باید از 5 ترفند در طراحی فروشگاه اینترنتی که در زیر ارائه شده است، استفاده کنید.

  1. 1. منوی پنهان

در طراحی سایت و طراحی فروشگاه اینترنتی به صورت همگام با تلفن همراه، لازم است تا برخی از عناصر طراحی سایت مانند منو ها پنهان باشند و تنها در صورت نیاز از آن استفاده شوند. در طراحی فروشگاه اینترنتی ، منوی ناوبری بسیار حائز اهمیت است اما می توان آن را به صورتی تنظیم کرد که در تلفن همراه به صورت پنهان و تنها به شکل یک آیکون کوچک در بالای فروشگاه اینترنتی نمایش داده شود.

منو پنهان در طراحی فروشگاه اینترنتی

  1. 2. طراحی ریسپانسیو برای صفحه نمایش های بزرگ

طراحی فروشگاه اینترنتی باید به گونه ای طراحی شود که علاوه بر نمایش صحیح در تلفن همراه، در صفحه نمایش های بزرگتر نیز به درستی نمایش داده شود. در واقع باید طراحی فروشگاه اینترنتی به صورت ریسپانسیو انجام شود.

  1. 3. تایپوگرافی انعطاف پذیر و بزرگ

بسیاری از افراد در طراحی سایت و طراحی فروشگاه اینترنتی معتقدند که از سال 2015 توجه به تایپوگرافی، و به خصوص تایپوگرافی انعطاف پذیر و بزرگ که در طراحی سایت ریسپانسیو به خوبی کار کند، افزایش یافته است.

  1. 4. عکس های بزرگ

در طراحی فروشگاه اینترنتی و به طور کلی در طراحی سایت، سرعت یک عامل بسیار مهم است. در سال های اخیر طراحان سایت برای جلوگیری از کاهش سرعت بارگذاری صفحه معمولا از عکس های با حجم بالا استفاده نمی کردند. اما شما می توانید با بهبود تکنیک های طراحی سایت واکنش گرا، و تصاویر تطبیقی، با وجود سرعت بارگذاری بالا از عکس های بزرگ استفاده کنید.

  1. 5. استفاده از ویدئو و پس زمینه

در طراحی فروشگاه اینترنتی استفاده از ویدئو و پس زمینه تاثیر زیادی بر مشتری خواهد داشت.

تفاوت فروشگاه اینترنتی و فروشگاه فیزیکی

تفاوت فروشگاه اینترنتی و فروشگاه فیزیکی

تفاوت بین یک وب سایت فروشگاه اینترنتی و یک فروشگاه فیزیکی چیست؟ پاسخ به این سوال بسیار آشکار است. فروشگاه اینترنتی در فضای سایبری وجود دارد و باطراحی فروشگاه اینترنتی وجودیت پیدا می کند. در حالی که فروشگاه های فیزیکی بصورتی پایدار و محکم در جهان فیزیکی قرار دارند. اما در هر دو آنها به فروش محصولات می پردازند و به عبارت کلی تر، هر دو آنها فروشگاه هستند.

  • فروشگاه های فیزیکی دارای موجودیت فیزیکی هستند و افراد برای خرید از آنها حتما باید به محل فروشگاه بروند. اما در مقابل فروشگاه ها اینترنتی حتما نیاز به ساختمان فیزیکی ندارند و افراد به راحتی می توانند از طریق اینترنت و بدون نیاز به مراجعه حضوری خرید خود را انجام دهند.
  • فروشگاه اینترنتی حاصل طراحی فروشگاه اینترنتی است. و از آنجایی که طراحی فروشگاه اینترنتی نیازمند سرمایه بالایی نیست در نتیجه راه اندازی فروشگاه اینترنتی نسبت به راه اندازی فروشگاه فیزیکی نیازمند هزینه پایین تری است.
    • تفاوت فروشگاه اینترنتی و فروشگاه فیزیکی
  • خرید از فروشگاه های فیزیکی غالبا محدود به زمان مشخصی است و در زمان تعطیلات معمولا فروشگاه های فیزیکی تعطیل هستند. اما در فروشگاه اینترنتی افراد می توانند در تمام طول 24 ساعت روز نیازهای خود را برطرف کنند.
  • افراد بعد از خرید از فروشگاه فیزیکی بلافاصله کالای مورد نظر خود را دریافت می کنند. اما خرید از فرشگاه اینترنتی مستلزم ارسال کالا بعد از مدت زمان مشخص است.
  • کاهش هزینه ها در خرید از فروشگاه اینترنتی نسبت به خرید از فروشگاه فیزیکی از دیگر تفاوت های ان دو نوع فرشگاه است.
  • با طراحی فروشگاه اینترنتی ، نیاز به نیروی انسانی برای اداره فروشگاه نیز کاهش می یابد در نتیجه هزینه های نیروی انسانی نیز به مراتب کمتر می شود.

طراحی فروشگاه اینترنتی واکنش گرا

طراحی فروشگاه اینترنتی واکنش گرا

همانطور که می دانید طراحی سایت در طول چند سال اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است و توسعه فراوانی یافته است. به گونه ای که انواع مختلفی از طراحی سایت ظاهر شده اند. یکی از انواع پرطرفدار طراحی سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی است. طراحی فروشگاه اینترنتی یکی از روش ها ی پیشرفته طراحی سایت است که امکانات و ماژول های مختلف و زیادی در آن به کار رفته است.

طراحی فروشگاه اینترنتی نیز مانند تمام انواع طراحی سایت باید به صورت واکنش گرا و ریسپانسیو طراحی و راه اندازی شود. طراحی سایت واکنش گرا نوعی طراحی سایت است که به موجب آن سایت در تمام انواع صفحه نمایش ها به درستی نشان داده می شود. طراحی فروشگاه اینترنتی واکنش گرا نیز به همین منظور انجام می شود.

در واقع از آنجایی که در حال حاضر افراد زیادی برای جستجو و استفاده از اینترنت از گوشی های هوشمند و تبلت های خود استفاده می کنند، طراحی فروشگاه اینترنتی ریسپانسیو به عنوان یک مزیت در برابر سایر طراحی فروشگاه اینترنتی است. زیرا در این صورت افراد می توانند به راحتی و در تمام اندازه های صفحه نمایش، فروشگاه اینترنتی شما را باز کنند و فرآیند خرید خود را انجام دهند.

هدف از طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی فروشگاه اینترنتی با اهداف مختلف انجام می شود اما به عنوان اصلی ترین هدف از طراحی فروشگاه اینترنتی ، می توانبه کسب درآمد از فروشگاه اینترنتی اشاره کرد.

همانطور که قبلا نیز گفته شد ، طراحی فروشگاه اینترنتی یکی از شاخه های پرطرفدار طراحی سایت است که در چند سال اخیر و با افزایش میزان استفاده افراد از اینترنت، رونق و توسعه فراوانی یافته است.

هدف از طراحی فروشگاه اینترنتی در واقع جذب مشتری در فضای مجازی و به موجب آن کسب درآمد است. البته دستیابی به این هدف چندان آسان نیست.

امروزه هزاران هزار فروشگاه اینترنتی وجود دارند. اما در این میان تنها تعداد معدودی از بی شمار طراحی فروشگاه اینترنتی توانسته اند به موفقیت و هدف خود دست پیدا کنند. برای این منظور، صاحبان کسب و کارها باید علاوه بر تمرکز بر روی طاحی سایت، به سئو و بهینه سازی سایت نیز توجه کنند. با این کار ، فروشگاه اینترنتی در صفحات برتر نتایج موتورهای جستجو نمایش داده می شود و در نتیجه تعداد بازدید کنندگان و مشتریان فروشگاه اینترنتی شما افزایش می یابد.

یکی دیگر از اهداف طراحی فروشگاه اینترنتی ، بازاریابی اینترنتی است. صاحبان کسب و کارها می توانند با طراحی فروشگاه اینترنتی حجم وسیعی از محصولات و نام تجاری خود را در کوتاه ترین زمان به تعداد زیادی از افراد معرفی کنند. بازاریابی اینترنتی ، راهی مناسب و کم هزینه برای بازاریابی است.

شرکت طراحی سایت مبنا، با داشتن سابقه ای درخشان در زمینه طراحی سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی ، سئو، بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی، قادر است با ارائه راهکارهای علمی و کاملا حرفه ای و با طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی شما عزیان را به هدف مورد نظر برساند.

دلایل موفقیت طراحی فروشگاه اینترنتی

دلایل موفقیت طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی فروشگاه اینترنتی یکی از انواع طراحی سایت است که در چند سال اخیر بسیار موفق بوده و طرفداران زیادی ا به دست آورده است. افراد به روش های مختلفی مانند ساخت وبلاگ ها و یا قالب های آماده طراحی سایت می توانند به طراحی سایت اقدام کنند.

اما این نوع طراحی سایت موفقیت زیادی کسب نخواهد کرد. زیرا این نوع طراحی فروشگاه اینترنتی (قالب آماده و وبلاگ) نمی توانند سئو بالایی کسب کنند و یا به عبارتی فرآیند سئو بر روی آنها امری بسیار دشوار خواهد بود.

از این رو نمی توانند مشتریان زیادی را به دست آورند. یکی دیگر از دلایل عدم موفقیت این نوع طراحی سایت، ناتوانی آنها در جلب اعتماد مشتریان است. در حقیقت طراحی سایت یکی از فاکتورهای موثر در جلب رضایت و اعتماد مشتریان است.

در مقابل طراحی فروشگاه اینترنتی که در شرکت مبنا با استفاده از زبان برنامه نویسی ASP.net و به صورت کاملا اختصاصی صورت می گیرد، به دلیل به کاربردن استانداردهای سئو در پایه و اساس طراحی سایت می تواند به راحتی و در ظرف تنها چند ماه سئو قوی به دست آورد و در صفحات نتایج برتر گوگل نمایش داده شود.

این امر موجب افزایش ترافیک و بازدید از فروشگاه اینترنتی می شود و در نتیجه تعداد مشتریان و فروش به مرور زمان بیشتر می شود. این نوع طراحی سایت به دلیل اختصاصی بودن و همچنین عدم کپی برداری از سایت های دیگر، شما را به عنوان یک فروشگاه اینترنتی منحصر به فرد نزد کاربران معرفی می کند و به دنبال آن موجب افزایش اعتماد مشتریان می شود.

در صورت تمایل برای طراحی فروشگاه اینترنتی به صورت اختصاصی و با سئو قوی با مشاورین ما در شرکت طراحی سایت مبنا در تماس باشد. همچنین می توانید برای دریافت هزینه های طراحی سایت و طراحی فروشگاه اینترنتی و همچنین سئو و بهینه سازی سایت برای ما در زیر هر پست، کامنت بگذارید.

12